CTR 750 GX MOBIL

pásová pila na dřevo

Nezávazná poptávka

Stroj: CTR 750 GX MOBIL

Prosím vyplňte své kontaktní údaje. Budeme Vás kontaktovat v co nejbližší době.


Zrušit

Potvrzujeme přijetí nezávazné poptávky

Poptávaný stroj: CTR 750 GX MOBIL

Jméno:
Telefon:
E-mail:
Váš dotaz:
Cílová krajina:

V co nejbližší době se s Vámi spojíme na Vámi uvedených kontaktech.

Zpět na stránky
4140 x 34-35 x 0,9-1,0 mm
∅ 750
620
530 x 530

Posuv do řezu a zpět – ruční
Výškové nastavování ramene – ruční
Ovládací panel – na pojízdném mostu
Manipulace s kmenem – ruční
Celková řezná délka: 4,2 m

Zvětšená a zesílená verze populárního modelu CTR 550 umožňuje zpracování kmenů až do průměru 75 cm.

Na rozdíl od standardní verze s elektrickým motorem je verze GX osazena profesionálním benzínovým motorem Honda o výkonu 8,7 kW (11 HP). Dostatečný výkon motoru umožňuje bezproblémové zpracování i velkých průměrů kmenů všude tam, kde není možné použít elektromotor. Z důvodů vyšší váhy a vibracím benzínového motoru je celkově zesílená konstrukce pojezdového mostu a ramene pilového pásu.

Stroj je osazen na stabilním přepravním vozíku, umožňujícím jednoduchou přepravu stroje na místo řezání.

Celková váha modelu CTR 750 GX mobil s přívěsným vozíkem je 650 kg.

Zkontrolujte si v technickém průkazu Vašeho vozidla, jakou maximální váhu může mít přívěsný vozík!

Na přepravním vozíku jsou namontovány pojezdové sekce stejné konstrukce, jako u stacionárních verzí, včetně upínačů materiálu a výklopných úhelníků. Přepravní vozík je vybaven šesti robustními, plynule nastavitelnými podpěrnými nohami. To zaručuje stabilitu jak při nakládání kmene a manipulaci s kmenem, tak i při samotném řezání. Přepravní vozík je jednonápravový a nebrzděný. Maximální povolená rychlost je 130 km/hod.

Celková délka přívěsného vozíku je 6,47 m, řezná délka 4,2 m.

Jednoduché nakládání kmene na ložnou plochu stroje pomocí manuálního navijáku a dráhy pro navalení kmene. (příslušenství)

Velmi jednoduchý manuální posuv do řezu a zpět a i celková obsluha stroje.

Ovládací panel je umístěn na pojízdném mostu ramene pilového pásu. To umožňuje během řezu bližší kontakt obsluhy s řezaným materiálem. Výškové nastavení se provádí ruční klikou s nastavitelnou stupnicí.

Základní řeznou délku je možné prodloužit pomocí Prodlužovací sekce mobil, viz. příslušenství.

Oproti standardnímu provedení se mobilní verze pásových pil liší jen geometrií ovládacích prvků, přizpůsobených ergonomicky výšce přepravního vozíku.

Přepravní vozík je homologovaný včetně pojezdových sekcí, upínačů materiálu a výklopných úhelníků.

Při vyřízení nového osvědčení na STK je nutné z vozíku odstranit pojezdový most s ramenem pilového pásu. Jednoduchá demontáž a zpětná montáž.

Součástí dodávky je i nepromokavá plachta, chránící most s ramenem pilového pásu před deštěm při transportu nebo parkování.

Masivně uložené hnací kolo je přes klínový řemen poháněné profesionálním benzínovým motorem Honda. Mezi motorem a hnacím kolem je umístěna profesionální odstředivá spojka zaručující plynulý rozběh a zastavení pilového pásu.

Systém napínacího kola se pohybuje v masivním litinovém vedení , což zaručuje dlouhou životnost a přesnost seřízení i při dlouhodobém užívání stroje.

Rameno je osazeno hliníkovými oběžnými koly s přesným vyvážením proti vibracím. V obvodu kola je vysoustružená drážka, ve které je nasazen výměnný klínový řemen z gumotextilu, který tvoří optimální styčnou plochu mezi kolem a pilovým pásem.

Základem stability stroje jsou masivní ocelové pojezdové sekce, zajišťující optimální vedení mostu ramene pilového pásu. Jsou dostatečně dimenzované i pro udávané maximální průměry zpracovávané kulatiny a z praxe počítají i s velmi tvrdými provozními podmínkami. Pojezdové sekce jsou osazeny robustními, výškově stavitelnými úhelníky a upínači kmene.

CTR 750 používá standardní pilové pásy na dřevo (34-35 x 0,9-1,0 mm), stejné jako u vyšších, plně profesionálních modelů CTR 710, 800, 800 H a 1000 H/40. Je možné použít i speciální bimetalový pás na dřevo o rozměru 34 x 0,9 mm, kde větší rozteč zubů umožňuje produktivní řezání i u velkých průměrů kmenů běžného evropského dřeva. 

Modelová řada CTR představuje nejmodernější trendy v konstrukci kmenových pásových pil se zvláštním důrazem na maximální přesnost a dlouhodobou životnost stroje při minimálních vynaložených nákladech.

Stroje jsou koncipovány originálním stavebnicovým způsobem, který umožňuje snadnou výměnu nebo nastavení všech hlavních technologických uzlů a jejich jednotlivých částí. To z dlouhodobého hlediska užívání stroje výrazným způsobem snižuje náklady na údržbu a také zkracuje servisní časy a snižuje tak doby odstávek ve výrobě.

Všechny fotografie mají pouze ilustrativní charakter. Skutečné provedení produktu se může lišit v důsledku neustálého vylepšování.

Max. průměr kmene 750 mm
Max. šířka trámu (desky) 620 mm
Max. zdvih pilového pásu 635 mm
Min. výška řezu   25 mm
Max. průchod ramenem 255 mm
Řezná délka základní sekce 4,2 m
Min. délka řezu 0,75 m
Délka prodlužovací sekce 2,25 m
Celková délka stroje včetně vozíku 6.489 mm
Motor pilového pásu 8,7 kW
Rozměry pilového pásu 4140 x 34-35 x 0,9-1,0 mm
Váha vozíku 385 kg
Váha strojeCelková váha stroje včetně vozíkuVáha stroje 740 kg650 kg
Váha prodlužovací sekce 106 kg

ZVLÁŠTNÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ

  • Prodlužovací sekce mobil 2,25 m

    Řezná délka jedné sekce je 2,25 metru a je možné tyto sekce vzájemně napojovat. Umožňuje prodloužení celkové řezné délky u mobilních kmenových pásových pil. Prodlužovací sekce je tvořena velmi stabilní nosnou konstrukcí, na které jsou namontovány pojezdové sekce stejného provedení, jaké se nachází na přepravním vozíku. Prodlužovací sekce mobil je osazena čtyřmi robustními, plynule nastavitelnými podpěrnými nohami. To zaručuje stabilitu jak při nakládání kmene a manipulaci s kmenem, tak při samotném řezání. Prodlužovací sekce mobil tvoří samostatný celek. Z důvodu hmotnosti nesmí být přepravována na přepravním vozíku. Musí být přepravována samostatně, buďto jako celek, nebo v demontovaném stavu.

  • Nakládací rampa

    Umožňuje naložení kmene na vozík.

  • Naviják

    Umožňuje naložení kmene na vozík.

  • Přídavný držák navijáku

    Přídavný držák navijáku šetří Váš čas, pokud často měníte délku nebo konicitu řezaného kmene. Odpadá tím přemisťování základního držáku navijáku.

  • Obraceč kmene

    Připojí se na lanový naviják a slouží k usnadnění otáčení kmene.

  • Páka k navalení kmene

    Slouží jako pomůcka pro manipulaci s kmeny a otáčení kmene na rámu stroje.

  • Upínač materiálu s výklopným úhelníkem

  • Přídavné rameno upínače

  • Excentrický upínač

    Pro snadné a rychlé upínání ohraněného řeziva.

  • Ruční pákový mazací lis

    Slouží k pravidelné údržbě stroje dle mazacího plánu. Mazací lis v kovovém provedení pro kartuše 400 g. Vybavený ohebnou tlakovou hadičkou.

  • Plastické mazivo LV 2-3

    400 g kartušová náplň pro mazací lis.

SPOTŘEBNÍ MATERIÁL

  • Deska tvrdokovu 2 x 25 x 0,9 mm

  • Kulatý tvrdokov 12 x 4 mm

  • Klínový řemen hnacího kola SPB 1850
    Klínový řemen napínacího kola B 17x1560 Lw

  • Posuv do řezu a zpět – ruční
    Výškové nastavování ramene – ruční
    Ovládací panel – na pojízdném mostu
    Manipulace s kmenem – ruční
    Celková řezná délka: 4,2 m

    Zvětšená a zesílená verze populárního modelu CTR 550 umožňuje zpracování kmenů až do průměru 75 cm.

    Na rozdíl od standardní verze s elektrickým motorem je verze GX osazena profesionálním benzínovým motorem Honda o výkonu 8,7 kW (11 HP). Dostatečný výkon motoru umožňuje bezproblémové zpracování i velkých průměrů kmenů všude tam, kde není možné použít elektromotor. Z důvodů vyšší váhy a vibracím benzínového motoru je celkově zesílená konstrukce pojezdového mostu a ramene pilového pásu.

    Stroj je osazen na stabilním přepravním vozíku, umožňujícím jednoduchou přepravu stroje na místo řezání.

    Celková váha modelu CTR 750 GX mobil s přívěsným vozíkem je 650 kg.

    Zkontrolujte si v technickém průkazu Vašeho vozidla, jakou maximální váhu může mít přívěsný vozík!

    Na přepravním vozíku jsou namontovány pojezdové sekce stejné konstrukce, jako u stacionárních verzí, včetně upínačů materiálu a výklopných úhelníků. Přepravní vozík je vybaven šesti robustními, plynule nastavitelnými podpěrnými nohami. To zaručuje stabilitu jak při nakládání kmene a manipulaci s kmenem, tak i při samotném řezání. Přepravní vozík je jednonápravový a nebrzděný. Maximální povolená rychlost je 130 km/hod.

    Celková délka přívěsného vozíku je 6,47 m, řezná délka 4,2 m.

    Jednoduché nakládání kmene na ložnou plochu stroje pomocí manuálního navijáku a dráhy pro navalení kmene. (příslušenství)

    Velmi jednoduchý manuální posuv do řezu a zpět a i celková obsluha stroje.

    Ovládací panel je umístěn na pojízdném mostu ramene pilového pásu. To umožňuje během řezu bližší kontakt obsluhy s řezaným materiálem. Výškové nastavení se provádí ruční klikou s nastavitelnou stupnicí.

    Základní řeznou délku je možné prodloužit pomocí Prodlužovací sekce mobil, viz. příslušenství.

    Oproti standardnímu provedení se mobilní verze pásových pil liší jen geometrií ovládacích prvků, přizpůsobených ergonomicky výšce přepravního vozíku.

    Přepravní vozík je homologovaný včetně pojezdových sekcí, upínačů materiálu a výklopných úhelníků.

    Při vyřízení nového osvědčení na STK je nutné z vozíku odstranit pojezdový most s ramenem pilového pásu. Jednoduchá demontáž a zpětná montáž.

    Součástí dodávky je i nepromokavá plachta, chránící most s ramenem pilového pásu před deštěm při transportu nebo parkování.

    Masivně uložené hnací kolo je přes klínový řemen poháněné profesionálním benzínovým motorem Honda. Mezi motorem a hnacím kolem je umístěna profesionální odstředivá spojka zaručující plynulý rozběh a zastavení pilového pásu.

    Systém napínacího kola se pohybuje v masivním litinovém vedení , což zaručuje dlouhou životnost a přesnost seřízení i při dlouhodobém užívání stroje.

    Rameno je osazeno hliníkovými oběžnými koly s přesným vyvážením proti vibracím. V obvodu kola je vysoustružená drážka, ve které je nasazen výměnný klínový řemen z gumotextilu, který tvoří optimální styčnou plochu mezi kolem a pilovým pásem.

    Základem stability stroje jsou masivní ocelové pojezdové sekce, zajišťující optimální vedení mostu ramene pilového pásu. Jsou dostatečně dimenzované i pro udávané maximální průměry zpracovávané kulatiny a z praxe počítají i s velmi tvrdými provozními podmínkami. Pojezdové sekce jsou osazeny robustními, výškově stavitelnými úhelníky a upínači kmene.

    CTR 750 používá standardní pilové pásy na dřevo (34-35 x 0,9-1,0 mm), stejné jako u vyšších, plně profesionálních modelů CTR 710, 800, 800 H a 1000 H/40. Je možné použít i speciální bimetalový pás na dřevo o rozměru 34 x 0,9 mm, kde větší rozteč zubů umožňuje produktivní řezání i u velkých průměrů kmenů běžného evropského dřeva. 

    Modelová řada CTR představuje nejmodernější trendy v konstrukci kmenových pásových pil se zvláštním důrazem na maximální přesnost a dlouhodobou životnost stroje při minimálních vynaložených nákladech.

    Stroje jsou koncipovány originálním stavebnicovým způsobem, který umožňuje snadnou výměnu nebo nastavení všech hlavních technologických uzlů a jejich jednotlivých částí. To z dlouhodobého hlediska užívání stroje výrazným způsobem snižuje náklady na údržbu a také zkracuje servisní časy a snižuje tak doby odstávek ve výrobě.

    Všechny fotografie mají pouze ilustrativní charakter. Skutečné provedení produktu se může lišit v důsledku neustálého vylepšování.

  • Max. průměr kmene 750 mm
    Max. šířka trámu (desky) 620 mm
    Max. zdvih pilového pásu 635 mm
    Min. výška řezu   25 mm
    Max. průchod ramenem 255 mm
    Řezná délka základní sekce 4,2 m
    Min. délka řezu 0,75 m
    Délka prodlužovací sekce 2,25 m
    Celková délka stroje včetně vozíku 6.489 mm
    Motor pilového pásu 8,7 kW
    Rozměry pilového pásu 4140 x 34-35 x 0,9-1,0 mm
    Váha vozíku 385 kg
    Váha strojeCelková váha stroje včetně vozíkuVáha stroje 740 kg650 kg
    Váha prodlužovací sekce 106 kg
  • ZVLÁŠTNÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ

    • Prodlužovací sekce mobil 2,25 m

      Řezná délka jedné sekce je 2,25 metru a je možné tyto sekce vzájemně napojovat. Umožňuje prodloužení celkové řezné délky u mobilních kmenových pásových pil. Prodlužovací sekce je tvořena velmi stabilní nosnou konstrukcí, na které jsou namontovány pojezdové sekce stejného provedení, jaké se nachází na přepravním vozíku. Prodlužovací sekce mobil je osazena čtyřmi robustními, plynule nastavitelnými podpěrnými nohami. To zaručuje stabilitu jak při nakládání kmene a manipulaci s kmenem, tak při samotném řezání. Prodlužovací sekce mobil tvoří samostatný celek. Z důvodu hmotnosti nesmí být přepravována na přepravním vozíku. Musí být přepravována samostatně, buďto jako celek, nebo v demontovaném stavu.

    • Nakládací rampa

      Umožňuje naložení kmene na vozík.

    • Naviják

      Umožňuje naložení kmene na vozík.

    • Přídavný držák navijáku

      Přídavný držák navijáku šetří Váš čas, pokud často měníte délku nebo konicitu řezaného kmene. Odpadá tím přemisťování základního držáku navijáku.

    • Obraceč kmene

      Připojí se na lanový naviják a slouží k usnadnění otáčení kmene.

    • Páka k navalení kmene

      Slouží jako pomůcka pro manipulaci s kmeny a otáčení kmene na rámu stroje.

    • Upínač materiálu s výklopným úhelníkem

    • Přídavné rameno upínače

    • Excentrický upínač

      Pro snadné a rychlé upínání ohraněného řeziva.

    • Ruční pákový mazací lis

      Slouží k pravidelné údržbě stroje dle mazacího plánu. Mazací lis v kovovém provedení pro kartuše 400 g. Vybavený ohebnou tlakovou hadičkou.

    • Plastické mazivo LV 2-3

      400 g kartušová náplň pro mazací lis.

    SPOTŘEBNÍ MATERIÁL

    • Deska tvrdokovu 2 x 25 x 0,9 mm

    • Kulatý tvrdokov 12 x 4 mm

    • Klínový řemen hnacího kola SPB 1850
      Klínový řemen napínacího kola B 17x1560 Lw